NEW YORK!

Kommentera
Hejsan! 
Min helg har vart toppen. I lördags hoppade jag upp 6.30 för att göra mig iordning för ett boxningspass, sen resten av dagen hängde jag med Daniela och var ute på lunch, sen cyklade vi omkring i Hingham och stannade downtown där dom hade en marknad så jag fyllde på magen ännu mer. Kan ju inte tacka nej till gratis föa liksom! Bjöds på  bla hamburgare, glass och svingoa brownies och cupcakes. Sen åkte vi förbi Malene och hängde där ett tag, lekte med hennes söta hostkids och bakade chokladbanana bread. Blev inte super lyckat men gick iaf att äta. Vid 6-tiden plockade Melanie upp oss och vi for till mallet för bikini jakt. Hittade en super söt på Hollister och sen blev det kvällsmat på Subway. Hem till Mel, duschade och gjorde våra saker redo för söndan. Sov några timmar och sen ringde väckarklockan 5.00, In till Boston och tog sedan bussen där ifrån kl 7 till NY. Tyvärr hade vi otur med vädret och regnade hela dagen så mitt bästa köp den dagen var ett paraply för 3 dollar! Men vi hade en super trevlig dag ändå och vandrade omkring i Central Park, Times Square, Union st, såg The Twin towers och Brookline Brigde. Vi fick även gratis biljetter till en off-Broadway show- Murders. Så där värmde vi upp oss i 2h, var så jäkla bra!!
Vid 19-tiden kunde 4 tjejer slå sig ner i kina bussen hem till Boston igen, trötta och frusna men väldigt nöjda med dagen. 
Love NY <3