Saturday.

Kommentera
Jag sitter har och forsoker plugga men det gar inget vidare.. har ingen motivation alls. Nasta vecka borjar midterms, alla redan! Midterms for er som inte vet ar test pa vad vi har lart oss hittills. Jag kanner att jag inte ger hundra for skolan langre, nagot inom mig har lagt ner det. Har ju kanst sa har sen jag borjade att det inte ar ratt, men ska ge det 2 veckor till, till sportlovet sa far vi se sen. Jag ar inte skapt for att sitta och lyssna och lasa mig till saker.
Igar hangde jag med mina fina vanner Melanie och Daniela, sa glad att jag har dom! Vi at massa glass, kex och ost och vin och en tjejfilm pa det och massa prat. Super mysigt! behover lara mig hur man dricker vin dock, men usch sa ackligt!
Ikvall ska vi till en bar pa surprise party, hoppas pa en kul kvall med fulla och glada manniskor :)
Bjuder pa lite harliga bilder fran somrar har i Hingham. Fran vissa stallen kan man se Boston's byggnader.