Orlando

Kommentera
Ville bara kika in och säga hej. Lämnade ett snöigt och regnigt Boston igår morse och anlände till ett soligt och varmt Orlando runt 5pm. Bytte ut jackan och lång brallorna mot shorts och tshirts. Inte så illa! Dougy plockade upp mig så åkte vi runt och kikade, kollade in hans jobb och plockade upp hans roommate Rob'o som är från England. Har det lite jobbigt med hans accent ibland, väldigt british så att säga! Haha. Sen for vi hem till deras lya, NAJS säger jag bara! Fick en riktigt smarrig middag och sen följde jag med killarna och kollade när de spelade fotbollsmatch.
Idag har jag hängt själv medans D jobbar. Tyvärr skiner inte solen så har inte blivit något solat. Besviken tjej. Var ute och promenerade runt i 1,5 h och njöt av palmer, denna härliga natur och alla vackra hus. Får se vad kvällen erbjuder, kanske gym och så tror jag det är ännu en fotbolls match på schemat. Imorgon bitti anländer Melanie, can't wait! Hoppas på sol då så vi kan pressa.
Ciao