It's all because of you.

Kommentera
Hejsan!
Då har ännu en helg passerat, ska plugga lite mer psykologi som jag har test på imorgon, och sen blir det sängen. Vart riktigt seg idag, vi ställde om klockan inatt till sommar tid så den där timmen man förlorar gör mkt. särkilt om man inte kom i säng förräns 3-tiden inatt. Idag har jag hängt med Alisa, vart ute och ätit frukost och hängt på bibblan och gjort lite ärenden. Sen spenderade jag och Mike kvällen med att spela nintendo, yes old habits are back! haha. Igår spenderade jag och Daniela några timmar i mallet och shoppade lite fint. Sen drog vi in till Boston och krökade lite, Dani och Mel drog vidare till en hemmafest och jag stannade med amerikanarna vilket blev en rätt lame kväll med futbol spelande. 
Mina fina tjejer, Alisa, Dani,(jag) och Melanie från igår.