Fullspäckad dag!

Kommentera
Ja den här fredagen blev inte riktigt som planerad. Började dagen med en springrunda sen tar jag ju hand om Lily mellan 11-15.30. Så vi åkte och lämnade av Grace dans väska som hon har direkt efter skolan som är en fredagsrutin och sen hämtade vi posten. vi har ju två postlådor, en här ute vid gatan och en nere i byn som jag åker varje dag och plockar upp. Kom hem efter 12, gav Lil lunch och så ringde det från Grace skola att hon antagligen fått hjärnskakning så det var bara att mata klart L och sen sätta stackarn i bilen IGEN 20 min senare. Plockade upp ledsna Grace, for och hämtade den där jäkla väskan som jag lämnat av helt i onödan och sen iväg till doktorn med båda tjejerna. En trött bebis och en dålig Grace. Där var vi till kl 17, ojoj ha Lily med sig någonstans är hemskt! Hon är överallt så henne går det inte att lämna en sekund! Sen kom både Bill & Brenda och Grace fick besked att det var hjärnskakning. Stackars tjej!
Har inte hunnit göra några läxor idag, jäkla skit! nu får jag sitta hela helgen med allt :( Borde va förbud för sånt.
Ikväll blir det pokerkväll eller film chill, har inte bestämt mig än.
 
Aja ha en bra helg mina fina!
Puss