Brighter than the sun

Kommentera
Vilken aktiv morgon jag haft! Började dagen med en springrunda på 5 km, sen vart det tänkt att jag skulle låna Michaels bil och fara hem till Duxbury några timmar och umgås med Grace och börja packa. Men han blev såklart inringd till jobbet och var tvungen att fara precis när jag kommer tillbaka från morgon rundan. Så där var jag fast i Hingham, kul! Så jag fick glatt sätta mig på cykeln och CYKLA hem. Var inget super kul upplevelse på den jäkla vägen med massa trafik men det tog mig 1,5 h och en stenfrusen Anna. 2,5 mil, inte så pjåkigt va?
Hur cykeln ska komma tillbaka bryr jag mig inte det minsta om, det är Mike's problem :p
Imorgon bär det av till Orlando, åhh vad skönt det ska bli!! Packat shorts, linnen och bikinis. allt som behövs :)
Ska tydligen komma mer snö ikväll och fortsätta  hela natten det var väl förbaskat också! hoppas för gudarna att det inte ska påverka några flyg imorgon för då jäklar vet jag någon som kommer få ett utbrott.
Ha det bra så hörs vi i Florida nästa gång :)