Bitter.

Kommentera

Hallå!
Är det sant att våren har anlänt hemma alla redan!? Och blommor kikar fram? Det här är ju bara inte okej. Här vräker snön ner sen igår, och innan det var det galet med regn och blåst. Nemen ser man på, ännu en storm har dragit sig in. Inte alls bitter, tar snart och köper en one-way-ticket till soliga Florida.

Annars har veckan bestått av skola, plugg, träning, lite jobb, spelat Super Nintendo (LOVE) och vart och klippt mig. Imorse pinade jag mig igenom ett 75 min spinningpass, fy fan, dog nästan. Har gjort den klassen några få ggr tidigare för länge sen och varje gång undrar jag varför jag utsätter mig själv för det? Men ack så härligt när det är klart!

Och stackars Grace med sin hjärnskakning har varken fått gå till skolan, kolla på tv, ingen sport, läsa eller något alls. Mest kolla in i väggen. så jag har en väldigt otålig och uttråkad tjej att försöka aktivera under dagarna. Idag har hon lärt mig hur man gör armband,  målat mina naglar (HEMSKT! ser ut som en 2-åring gjort det så det ska tvättas bort så fort jag lämnar huset ikväll 19.00). Tror jag haft nagellack 3-4 ggr totalt i hela mitt liv, inte min grej. 

Nej ha en bra helg! Puss