You've gotta get up and try try try

Kommentera
God kväll!
 
Ikväll är jag riktigt seg och har träningsvärk i benen från helvetet. Får tacka Alisa för den work-outen igår kväll, ganska bra att ha en egen personlig tränare :) Och så är jag stressad så har lite svårt att slappna av här framför Idol ikväll med Grace.
Jag bestämde mig igår kväll för att försöka byta skola till Quincy college som är mycket närmare och verkar bättre också. Så jag och Molly packade in Lily i bilen imorse, hennes bäbis som jag tog hand om i somras som snart fyller 1 år! Så stor nu och världens sötaste. Det snöade en del imorse vilket gör att amerikanare kör helt sjukt slow. Alltså det var helt otroligt vad alla vägar var uppackade, amerikanare alltså, lär er att köra med lite snö for gods sake jävla kärringar!
Så det tog oss 1,5h att ta oss till Quincy vilket egentligen bara ska ta 30min, så då förstår ni nog hur sakta det gick! Kom iaf till skolan strax efter 9 och där satt vi efter lite väntan i ett möte med en dam som sa att det skulle inte vara några problem alls att jag började där OM det inte hade visat sig att jag  har fått ett M-1 visa i mitt pass istället för ett F-1 visa som jag ansökte om. Så jag fattade inget så jag mejlade orgisationen hemma i Sverige som hjälpte mig och dem fatta inget heller! Ahhhh orkar inte! Så imorgon måste jag kontakta embassaden i Stockholm och ta reda på varför jag inte fått ett F-1 när det tillochmed står i mina papper att det är det jag ska ha.
Hoppas allt löser sig så tror jag nog att det här med skolan kommer kännas bättre sen! Håller tummar och tår. 
 
Sen lunchade jag och Alisa på Nikos, älskade ställe! Det här är nästan det jag saknat mest ärligt talat! Jag kommer aldrig få nog av denna restaurang. Och det bästa är att det är stora portioner, billigt och jag har lärt känna dom som jobbar där som vet precis vad jag ska beställa redan!:) Hur bra? haha.
 
Nej nu ska jag göra mig iordning for bed! Nighty night