"You're all set ma'm"

Kommentera
god kväll! 
Ligger i Mikes säng och ska snart inta kudden. Vi brukar inte ha sleep-overs på veckorna men jag passar på lite nu när Grace är i Florida skitungen! Inget avis alls att hon spenderar hela dagarna på stranden! Alla barn har sport lov den här veckan, vi vuxna får vänta en månad till. 
Idag var det tillbaka i skolbänken igen och alla lärare är lite stressade hur vi ska ta igen allt vi missade förra veckan pga stormen. Oh god, låt mig va! Sen åkte jag och Mike till flygplatsen för att fixa med mitt jäkla visum och det var lätt som en plätt :) så nu har jag rätt visum men lämnar jag landet måste det fixas så jag kan ta mig tillbaka in. Men det får bli ett senare projekt, ska ju hem i juni igen :)
sen drog vi till gymmet, attans vad tiden alltid går fort där! 2 h kan jag lätt spendera där. Sen hem och äta och räkna matte. Nu spelar Mike FIFA med killarna, alla på olika håll - dougy i Florida, Jack i D.C och chris i Foxborugh. Riktiga nördar med sina headset. 
Good night