Safe Haven

Kommentera
Happy Valentines day så här en dag försent! Igår gick dagen alldeles för fort så hade inte tid att blogga.
Jag hade 2 dejter på alla hjärtans dag, inte illa va?;) Jag och Grace var och såg Safe Haven som kom ut igår, riktigt bra och fin film. Sen hade jag och Michael en romantisk middag för två på Olive Garden som är våran favorit Italienska restaurang. Jag åt typ 5 rätters så höll på att explodera efteråt, så jäkla gott! Och får jag en kartong med choklad är det svårt att sluta när jag vet att jag borde. Måste fått det av min kära pappa. Jag blir som en riktig gris när jag väl låter mig själv äta och njuta som inte händer allt för ofta längre men ändå är min mage som en ballong. så rund och fin att man kan tro att jag är i första stadiet av en graviditet. (lugn, I'm not!) Men hade ju vart en bra ursäkt annars..
Sen sov Mike över hos mig och klockan ringde vid 4 imorse, jag var vaken mellan 3-5.30 att jag nästan önskat det var jag som skulle åka och jobba. Har sovit så dåligt senaste veckan så vet inte vad som försigår riktigt.
Idag har jag tagit hand om Lily, vilket är min fredags syssla från 11-15.30 när Molly är i skolan. Bäbisar är söta men så krävande, orkar inte. Tacka har jag henne bara 1 gång i veckan så ska inte klaga. Yes jag får bekräftande varje dag att skaffa en bebe inte är aktuellt för min del på minst 10 år!
Ha en bra helg!