Damn!

Kommentera
Jag har precis suttit och kollat på Pretty little liars, spännande men väldigt frustrerande show. Grace kom precis hem från sin dans lektion och blev riktigt sur när hon såg jag börjat kolla utan henne. haha jag kunde inte hålla mig! Så nu sitter hon nere i tv rummet och smsar mig "OMG I can't believe he's dead", jag svarar tillbaka "I know, he had such a hot body" osv.. Oss i ett nötskal. 
Nu är det tillbaks till pluggandet innan sängen. Matte test på torsdag, fuck me! Vet redan att jag kmr faila, fattar inte varför man ska kunna sån här skit! 
Men lite glaD är jag allt att jag fått ett A på alla mina inlämningar hittills :) jag gillar att skriva och det är faktiskt något som jag är ganska bra på.  
 
Ikväll har jag inte passat några barn utan ett ägg. Tro det eller ej. Grace har en uppgift i skolan att ta hand om ett ägg i en vecka som om det vore ett barn för att dom ska lära sig att ta ansvar. Så den här korgen bär hon runt på hela dagarna och det får inte gå sönder. Så ikväll tjänade jag 50 cent på att vara barnvakt åt fröken Grace Katherine Goodell som hon så fint döpts till. HAHA!