Choklad hysteri!

Kommentera
Idag är det President day vilket är en holiday här i Usa så det har varit en riktig chill dag. Var ute och sprang 5km imorse sen har jag bara pluggat och skypat med Pelle och Anna, trevligt.
Nu sitter jag på mitt rum och äter banana bread och choklad. Har käkat dom sista bitarna från de där jäkla stora hjärtat jag fick på alla hjärtans dag så imorgon är det back to healthy life again! Mike var besviken att han inte fick en enda bit av all den chokladen och sa att det hade tagit honom minst 2 veckor att äta upp när jag berättade att det var slut och mitt svar var  " I ate them all so I can just get ride of it". För vet jag att det finns choklad i mitt rum så kan jag inte koncentrera mig på något annat.
Så min helg har varit bra, gårdagen var väldigt känslosam så inte ens New Yorks gator kunde muntra upp mig. Men men så är det. Vi anlände iaf till NY runt 22-tiden lördag kväll, bytte ut mjukis brallorna mot jeans och slängde på lite smink så begav vi oss ut på gatorna och strosade runt Times Square. Har saknat denna galna stad så det var kul att vara tillbaka även om det var lite för kallt. Får ta en tripp i vår istället, har bara vart där när det antingen vart för kallt eller 30 grader varmt och man nästan dog av värmeslag.
Kom i säng vid 03-tiden iallafall och vaknade upp tidigt på söndagen. Gick ut på äcklig frukost och checkade ut från hotelllet. Tog sen tunnelbanan in mot Times Square igen. Det var nämligen så att kära Rachelle skulle audition för The Voice, rätt coolt va!? Hon är riktigt duktig och gick vidare till nästa omgång och fick sjunga igen så nu väntar vi på ett telefon samtal. Håll tummarna!:) Medans hon var där inne i flera timmar strosade jag och Malene runt i stan och i lite affärer (shoppade inget förutom mat och en jäkla massa godis så jag är nöjd med mig själv!) ja förutom allt godis och kakor som slunkit ner då..
Sen var Rachelle äntligen klar vid 19 så vi packade in oss i bilen och körde 4h hem, 3 nöjda och trötta tjejer.
 
Får se om jag kan få lite bilder av Malene någon dag,
puss!