Caught in the storm

En kommentar
 
Hej svejs!
Här sitter jag och häckar, ja min röv blir bara större och hängigare för var dag som går. Andra tider mot när man jobbade på O'learys, då gör man inget annat än springer omkring. oftast äter man ståendes också. Så det saknar jag allt lite. Inte stressen men aktiviteten. 
Den här tisdagen blev inte riktigt som planerad. Min skola är fortfarande stängd ( hoppas även på imorgon men inte fått något besked än.) Mike skulle vara ledig idag men blev inringd att jobba vid 8 imorse, så jag for till gymmet och sen gjorde lite ärenden. måste ju fixa en alla hjärtans dag present för tusan, insåg att det är snart! haha. Men det är inte så lätt när jag är pank för tillfället. tappade bort mitt svenska kontokort förra veckan så jag har ingen tillgång till pengar på ett tag, just great! 
Ska försöka räkna lite matte men det lockar inte direkt.. usch varför föddes jag inte till ett geni för. Får nog vänta tills karln är hemma, behöver hjääääälp.
Vi har fortfarande inte fått tillbaka strömmen hemma i Duxbury så får se om jag joinar familjen på Cape Cod antingen ikväll eller imorgon. värsta är att det inte finns något internet där så jag stannar helst här tills vidare.
Ha en bra kväll! Puss på er
Saknar min stora familj extra idag!! (yes vi är väldigt charmiga här efter skridsko åkning min sista söndag hemma.) Ni är det bästa jag har, varför kan jag inte bara slå ihop dessa världar och människor och samla alla på en plats? Hade underlättat mitt liv lite.. love you!
 
 
1 Danskan:

skriven

Love you My extra sister<3