Back home again.

Kommentera
Yes nu är jag tillbaka på min gata i Duxbury igen. Strömmen är tilbaka sen igår kväll så familjen for hit så fort dom kunde och sätte fart på allt igen. Så jag kunde idag entra ett varmt men skitigt hus. Vi lämnade ju det som ett bombnedslag så det har körts ett x antal maskiner tvätt och disk det senaste dygnet.
Jag vaknade upp runt halv 9 imorse, gjorde french toast (fattiga riddare) till frukost och serverade Mike, ja han är en lyckans kille där, I know ;) Sen for vi till gymmet och jag körde skiten ur mina armar, härligt! muscles, I want ya!
Sen så for jag alltså hem till Dux och min eftermiddag har bestått av att catcha upp med Grace, har man inte setts på några dagar så blir hon galen sötfian. och sen skjutsade jag runt henne till hennes aktiviteter.
And some good news: Jag har ingen skola alls den här veckan, GLAD TJEJ! dom kämpar fortfarande med att få tillbaka strömmen så jag ska passa på att catcha upp med lite läxor och räkna massa matte!
Men inte ikväll, nu blir det lite serier. Puss!
 
Jag och min fina tjej i somras.