Things worth having never comes easy.

Kommentera
Tjolahopp!
Jag ar tillbaka pa fastland igen efter 4 harliga dagar ute pa den vackra mysiga island Nantucket. Dar hyrde vi ett litet hus precis vid vattnet och hade fina batar mitt utanfor dorren.
Hojdpunkten var la all god mat, maste ha gatt upp minst ett par kilo! Sa mycket fisk som jag atit dom senaste dagarna har jag nog inte gjort dom 2 senaste aren! smarrigt.
Annars har vi spenderat dagarna med att cykla omkring, hanga pa stranden och bada i dom hoga vagorna. kollat in alla lackra yatchs varda miljontals dollar och dromt sej bort (skulle latt kunna leva i en sadan.) och gjort lite shopping.
Ja Nantucket ar ett stalle dar alla rikemans folk kommer och gubbarna klar sig i rosa shorts och turkosa trojor.
Och att hanga med en 13-aring ar ju ratt sa underhallande! haha denna lilla tos ar dessutom den klumpigaste jag nagosin stott pa! under dom har fa dagarna har hon nastan tippat i vattnet med cykeln minst 3 ggr, fastnat under soffan, ramplat pa en rak gata bara sadar och gud vet vad! Men alltid far man ett gott skratt :)
Bilder kommer sa smaningom!
Ciaoo