The thought of losing you breaks my heart.

En kommentar
Herregud, vart tar veckorna vagen? Redan fredag igen, men inte for jag klagar :)
Igar opererade Mike sin handled under dagen sa jag for ivag efter jobbet och tog hand om min stora babis. Stackarn, kommer bli langa 4 veckor i gips och sen 3-4 manader rehab. Pluset ar val att vi kommer fa mycket mer tid tillsammans nu dom har sista veckorna, fast jaa det ar val bade bra och daligt kanske..
Behover vanja mig vid tanken att vi snart kommer skiljas at, hur jobbigt det an kommer bli sa gar det ju inte att gora sa mycket at tyvarr, sucks big time!
love youu!
Ha en bra helg alla fina!
 
1 B:

skriven

gud vad jobbigt det måste vara då... :/ Hoppas allt löser sig på ett smidigt sätt! Ska bli skoj att träffa på dig sen när du är i sverige igen, för det hoppas jag vi gör :D