I LOVE BOSTON!

Kommentera
Hej!
Maste ju beratta om min helg som var vilket var kanon!
I fredags gick jag och Josse och sag nya Footlosse pa bio, var skit bra! tank om man kunde dansa som dom.. eller jaa, tank om man kunde dansa over huvudtaget! haha. Sen hade vi en mysig sleepover hemma hos henne.
Lordags blev det Nikos, sen akte vi runt och kollade efter halloween kostymer och bestamde vad vi ska vara nasta vecka, sa jakla taggad!! Pa kvallen drog jag och Alisa till Quincy dar vi motte upp med grabbarna pa en bar. stannade dar en stund och sen drog vi hem till Bruce place dar vi festade till det och slutade med att vi var hemma vid 4.30am.
Sondagen drog jag, Leyro och Josse in till Boston och strosade omkring, shoppade och at pa Fire n Ice, buffe dra man far sta och kolla nar dom lagar till maten. Ricktigt bra dag med mina favorit tjejer!
Ikvall ska jag mota upp Elfa i Cohasset, en tjej fran Island som jag inte setts sen i somras nar vi var ute i Boston sa ska bli kul! Far la dra upp och kolla killarnas fotbollsmatch oxa sa blir dom glada.
Better late than never!
Har ar lite bilder fran stranden i Duxbury och mitt hus. Jag hittade ingen battre bild an med tradet, haha. men det finns inte kvar langre! och dar ser ni aven min storan bil till vanster som jah har nar jag jobbar och den lilla volvo som ar min pa helgerna. Yes jag bor mitt ute i skogen. en annan del av Segerstadbtyp, haha.