Hey Apple!

Kommentera
What's up?
Har en konstig kanslai magen idag. tiden gar sa fort att jag blir radd, nervos och stressad.
Igar sa vi hej-da till Sandra, au pairen som tog over efter mig i Cohasset. Kanns ju stort att hon aker hem innan mig och nu kanns det verkligen att det inte ar langt kvar. Vill bara grata och ga och gomma mig i ett horn samtidigt som jag ar exalterad. Ja det ar minst sagt mycket blandande kanslor, haha.
Annars har helgen varit bra. Har hangt med Mike och hans familj och haft det riktigt mysigt. Oh vad jag gillar dom! Vi har varit ute pa middag, jag har fatt hemlagat av hans mamma och jag har njutit till fullo. Det ar konstigt vad jag har turen att hitta sa bra familjer :)
I lordags akte vi och plockade applen med Alisa, Rachelle och Christa och jag at applen tills jag fick ont i magen, at delicious appel donuts och banan- och choklad kaka. Yamm!
Och igar drog vi och shoppade lite med Leyro och Jossan, fick hem 2 nya Raulph Lauren trojor. Najs!
Ha en fin mandag!
Toodles,