2 years.

Kommentera
Nu sitter jag har och har snart avverkat min sista arbetsdag, sen ar det slut med au pair livet.
Hur kan 2 ar ha passerat sa fort? Helt sjukt.
Grace har sina sota vanner over idag sa jag har precis bakat choklad muffins som overraskning.
Kanns sa konstigt, far liksom inte in det i skallen. Ingen mer barnpassning, ingen mer storhandling, inget mer korande fram och tillbaka, ingen mer tvattning for en tonaring (tack o lov), inget mer mysande framfor iCarly osv..
Vad ska jag nu gora med mitt liv? Haa.
Forsoker packa klart allt tills min resa pa mandag, hade fina Frida over tidigare som hjalp och igar kvall var vi pa Cheerleading tavling. Kul att ha sett, riktigt coolt ju!
Och sa har jag gatt och blivit sjuk, allting lika bra timing :/
Ikvall ska min hostfamilj ta ut mig och Mike pa en fancy middag, ar det for tidigt att grata?
Brenda, Molly och Grace.
Thank u so much my second family Goodell :)