Sparande ar en konst. inget for mej med andra ord!

Kommentera
Forsta dagen pa Graces sommarlov och regnet har ost ner hela dan. Sa vad passar da battre an att aka och shoppa!? Vi tog oss till Braintree mall ca 35min bort och spenderade nagra timmar och hittade massa fint. blev en jakla massa shopping, mitt stora problem ar att jag inte har nagon plats kvar i vare sej garderob eller byra. hjalp? mitt andra stora problem ar sparandet vilket gar totalt at skogen!
Vi lunchade aven och sen vid 3-tiden for vi hemat igen, stannade och handlade mat och hyrde film for kvallen och nu har Graces sina kompisar over for sleepover. Ja hur dessa tjejer hellre valjer att ata pasta an tacos fattar jag inte! ratt korkat om du fragar mej!
Valdigt bra dag iallafall och ikvall blir det fodelsedagsfirande for Tine som fyller 22, grattis!