Hold my hand

Kommentera

Okej, kylan har officiellt anlänt till Boston, fyfan. idag har det varit -20 !! så här spenderar jag inte mer tid  än nödvändigt ute. med andra ord har jag sprungit fram och tillbaka mellan bilen, posten, gymmet och mataffären idag.
Annars laddar vi för ännu en snöstorm på onsdag, ska bli den värsta hitills ( Ha, bring it on! ) och på lördag börjar jag skolan igen. även under mitt andra år måste jag ta 6 credits vilket innebär 6 lördagar, 3 i taget och 2 resor. eftersom jag alltid ska vara ute i så god tid, känn min ironi, så är det inte säkert att jag kommer med på första resan till Kanada som skulle suga rejält! Men jag har Jossan som är i samma sits så nu letar vi folk som kan få ihop till en annan buss. komsii komsii!


 pic from rockclimbing we did on saturday. was awesomeee!