HEJ!

2 kommentarer
Haha mina goa vanner, hur gar de med engelskan? i forgaende inlagg sa skrev jag att jag maste BESTAMT hemresedatum den 29e augusti, inte att jag kommer hem da! sotisar.
Annars hander det inte mycket, Grace har harmed borjat segling vilket ar 2,5h varje dag i 3v annars sa har vi bara latat oss hela veckan da vadret inte vart pa topp. Imorgon bitti aker jag med min hostfamilj upp till Maine 2h harifran dar deras slakt  har en stuga vid en sjo tills sondag.
Dar har dom en bat, jetski, tubing och vattenskidor sa kommer bli skit kul!
Ha en fin helg sa hors vi pa mandag igen!
 
1 erica:

skriven

förjäkla synd att du inte kommer hem nu iaf!. miss u

2 Ida - mamma till Nova <3:

skriven

Ne engelskan är inte som den borde vara ;) Haha! Jag läste snabbt och kanske lite vad jag önskade att det stog <3