Dagar av längtan

4 kommentarer

Det finns dagar när du uppfyller min själ, upptar hela mitt väsen.
Tänker inte på annat än hur det skulle kunna vara.
Det finns dagar när tomheten efter dej känns som en amputation, en del av mej som inte går att få tillbaka.
Det finns dagar jag inte vill lämna min säng, dra täcket over huvudet och bara gråta.
Och det finns dagar då jag känner mej lite starkare, lite mer positiv och vill göra dej stolt över att få vara din lillasyster.
Du är för alltid en del utav mig.
Dom värsta 182 dagar, 6 månader i mitt liv sen du lämnade oss.
I miss you my beloved brother ♥
 
1 Anonym:

skriven

<3

2 sis:

skriven

Älskade syster. känner likadant, det går upp och ner hela tiden och det finns ingen tröst, men som tur är har vi varandra kvar. han finns för alltid med oss. Älskar dig massa syster och bästis

3 bro:

skriven

=) kramar till er båda

4 Ida - mamma till Nova <3:

skriven

Har det redan gått så lång tid?! Det är så orättvist att ni ska vara med om detta.

Stor kram!!! <3