BEST!

Kommentera
Jag har haft varldens grymmaste helg!!
Underbart sallskap pa 14 pers, min hostmammas 2 brorsor i 30 och 40 ars aldern blev mina nya bastisar. sa jakla skona! haha man kan verkligen inte halla sej for skratt nar man hanger med dom.
Vi har badat en jakla massa, akt jetski vilket var grymt kul! jag provade vattenskidor for forsta gangen och kom upp pa forsta forsoket och gjorde inte en enda vurpa, rena rama proffset! akt badring efter baten (tubing) vilket var skitkul. basta ar nar Kevin sitter i med en ol i ena naven vilket flyger ivag och han haller sej kvar for sitt liv!
BILDER KOMMER!!
Och sen har vi simmat i en grotta och jag och Kevin hoppade fran en hog klippa! vilket adrealin kick!!
Atit riktigt gott, hummer middag bla,spelat spel pa kvallarna, atit pizza och en jakla massa ol och haft brasa. Och gissa vad, grann tjejen visat sej studera i Sverige ett ar sa henne pratade jag flytande svenska med!
jaa varlden ar allt bra liten :)
ne nu ar jag helt slut, blir chips och tvn ikvall!