Halloween is coming up!

En kommentar

Alltså jag är så jädra excited för halloween, vill ha fredag nu då det brakar loss !:-)

Helgen har annars varit fin. fredag och lördag hängde jag bara med Mike. Jobbade på kvällen då min hostpappa var i Atlanta över helgen och festa loss och Jenny var ute på tjejkväll. Jobbade iallafall bara till 22-tiden sen fick jag sms om fest men neeeruu jag dissa då detta och stanna HEMMA en lördagkväll som typ inte hänt sen, ja jag vet inte när?. var bra konstigt att vakna upp en söndag i min egna säng, så givetvis trodde jag att det var måndax, jobbdags och att jag försovit mej. for upp ur sängen men kunde sen glatt somna om då jag insåg att så vart ju inte fallet! haha.
Josse och Mike kom iallafall och plockade upp mej och vi drog ut på frukost. Sen släppte vi av honom och åkte och plockade upp Leyro. åkte till Izterparty, fixade grejor till våra kostymer och sen tvingade Jossan med oss på pumpkin picking. ja gudars, kände som vi var ute på roadtrip tills vi äntligen kom fram till byn. Väl där fick vi fråga efter vart det var, några snälla 16-åringar erbjöd sej att visa vägen. och när vi åkte ändå längre ut i buschen började vi tro att dom skulle mörda oss! men nejdå vi kom äntligen fram rätt och killarna frågar om vi har weed. HAHA småskitar, där blev dom nog besvikna.
Självklart var stället stängt, VAD VAR DET JAG SA !?? baaaah!!
sen åkte vi hem till Jossan, laga tacos ala mexikanskt. min mun kmr föralltid ha men efter den jalapenon! it fucking burned, aldrig jag prövar nått sånt igen!
Sen blev det fotbollskollande och grabbarna vann!






tack för en riktigt bra dag brudar!
 
1 Josse:

skriven

haha men nästa helg släpar jag nog med dej igen:P Så passa deeej ;) haha!