Countdown x3

Kommentera
Tjenis!
Tiden springer på, nästan för fort nu. Om bara 2 veckor kommer jag befinna mig på svensk mark igen, helt sjukt!
Har inte jätte mycket intressant att uppdatera. Var långhelg helgen som var då det var Memorial day i måndags. Jag har spenderat tid med mina fina vänner, haft BBQ, vart på dans show i Cambridge med min hostfamilj, tränat, ätit massa onyttigt, jobbat, vart på bio- Hangover 3, träffat Elfa och min gamla hostfamilj och sagt hej-då (usch, nu börjas det igen). Jag har ju inga planer på att komma tillbaka nu som jag haft tidigare så det känns lite tråkigt såklart.
Nu ska jag fortsätta spela Hay Day (new obsession game) och hänga med Grace. Vi har extra kvalitetstid ikväll då hon börjar bli sjuk så istället för dans har vi lagat hemmagjord pizza och latat oss :)