För idag är det ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag,

Kommentera
 
HURRA HURRA HURRA! (Eller iallafall här på andra sidan Atlanten fortfarande)
Grattis till min fina pappa som nu är gammal som gatan men fortfarande lika pigg som en ungkarl, inte illa!
Hoppas la familia hade en toppen helg uppe i Stockholm, jag saknar er sååå!!
 
Min helg har varit uneventful. Tagit det väldigt lugnt och hängt med tjejerna. Söndagen ängnade jag hela dagen åt att plugga. Till slut blev jag så frustrerad att jag ville skrika och sen så ville jag bara gråta. Hej nya vardag!
Jag gillar inte att plugga alltså. har aldrig vart min grej och kommer aldrig bli. Hade hoppats att jag skulle vara redo för detta efter några års av mognad, men nej jag föredrar att jobba och slita häcken av mig istället!
Jag är totalt helt slut på kvällarna, är inte van att faktist behöva använda hjärnan och tänka. Varför föddes inte jag smart? gaaaaah.
Haha ja bilden säger väl allt..? Love you!