Time flies by like x2000.

En kommentar
Hej och sry för bad update men här händer det då saker ska ni veta!
Har inte haft en lugn stund på hela veckan och idag anlände den nya au pairen. my replacement.
går liksom inte in i min skalle att om en vecka flyttar jag, lämnar min familj och flyttar till en annan. helt sjukt vad ett år har passerat fort, har ju knappt fattad att jag ens är i Amerika än liksom.
Så nu har jag rensat bort all skit och packat ihop allting och flyttat ner till källaren. ganska otroligt att det räckte med en resväska och en stor bag så som jag shoppat dom här månaderna!
tihii men det är då positivt för nu kan jag snart dra en shoppingrunda igen efter ett alldeles outbärligt lååångt uppehåll!
Nu är det iallafall helg och HALLOWEEN! så otroligt taggad för den här helgen :-) kommer bli braa dehär.

Puss på alla mina fina där hemma!
 
1 Ida:

skriven

Glöm inte nått läckert till mig med ;) Hehe!