High heels

7 kommentarer



min grymt snygga hoodi som jag bla inhandlade igår, självklart ADIDAS ♥

surprise!
har ni sett på maken - nej jag har inte slagit i huvudet, bara fallit för grupptryck. blir väl så när man bara umgås med brudar 24/7 antar jag..
confession för er som inte vet, JAG HAR VARKEN ÄGT ELLER GÅTT I HÖGKLACKAT BEFORE!
kände mej jättedum, alldeles för tjejig och vinglandes omkring i affären men efter 40 minuter bestämde jag mej för att ta risken. dessa ska jag ha om 2 veckor på balen i Washington tillsammans med en fin blå klänning! kommer bli urläckert.
så dessa kommande dagar ska vi ha gå-teknik och jag lär behöva en och annan grogg innan.
 
1 anettegegerfelt:

skriven

Men lilla skruttan-ska du gå i dem??? måste nästan filma det o lägga ut, de måste väll låta också-hur gör du då?? du får nog beställa en conteiner redan nu till alla dina prylar du ska forsla hem över Atlanten. Nädå bara du har roligt o lever livet o trivs. Puss o kram.

2 anettegegerfelt:

skriven

Men lilla skruttan ska DU gå i dem-det måste du nästan filma o lägga ut-låter de inte också?? hur ska du göra då?? Du får nästan beställa en conteiner redan nu - så du får hem alla dina prylar över Atlanten-fråga efter den största!! Nej då bara du har roligt, lever livet o trivs!! Puss o kram

3 erica:

skriven

ADIDAS (Y) goosh, vågar du dig på sånna skor då kanske jag borde göra de snart också:P men jag lär behöva träna mer än två veckor för att visa mig offentligt..:P

4 Nils:

skriven

Jaaaa Anna!! Finally! Nu kan du ju äntligen dra nytta av alla catwalk-lektioner vi hade i köket :) saknar dig förresten hjärtat, följer din blogg som en stalker. Ha de fint Love, och ta hand om dig. Pussar

5 Ida:

skriven

Du kommer bli jättefin i dom Anna. Härligt med klackar ;)

6 Tiilda:

skriven

OJ! :D Äntligen, det var på tiden. Håller med Anette, filma ;) hahah Skitsnygga! :)

7 JB:

skriven

haha! Det var inte länge du höll dig från att ha höglackat.. :P Så vi är fortfarande i samma lag. ;)