Nothing worth having comes easy.

En kommentar
 
Finns inget bättre än att avklara ett hårt träningspass och må så jäkla bra efteråt! Träning betyder så himla mycket för mig, jag blir piggare, gladare och bara allmänt nöjd med mig själv. Slippa känna den där ångesten när man går och lägger sig, och ja, jag vet ju med erfarenhet att det är lätt att gå upp i vikt i detta underbara feta land. 
Så nu ska det bannemej bli ett hälsosamt liv, inte så mycket alkohol, inte äta glass på Friendly's till jag är redo att spy, inte vräka i mig massa chips, choklad eller crap food. Nej nu jäklar!
Ikväll var det full ös på Alisas lilla mysiga gym. Jag tog med mig Grace, Mike, deras mamma och Malene, en au pair från Danmark joinade också och körde skiten ur oss.
 
Har inget att uppdatera om skolan och mitt visum än. Skickade 2 mejl till Ambassaden i Stockholm och Anne tillochmed ringde 2 ggr men det är bara att vänta. You suck! Är det bråttom så är det bråttom liksom, hallååå!
Hoppas verkligen jag kan få ett svar imorgon, annars är det kört.
Så det har inte vart så mycket mer jag kunnat göra med det idag. Vart ute på prommis med min feta hund (han behöver gå på Bootcamp!), tyvärr är inte min hostfamilj så aktiva som dom kanske borde vara men det är ju tur att jag gillar att vara ute och röra på fläsket! Sen har jag äntligen packat upp det mesta och fått mitt rum i någorlunda ordning och hängt med Grace efter hennes skoldag var över.
 
Now bed! Love Anna
 
 
1 Ida - mamma till Nova och Kevin <3:

skriven

Bra där med träningen! Kör stenhårt för mig med ;)

Träffade Åsa idag och saknade dig som tusan :( hon kom med albin till larsa och Carina när hela tjocka släkten var där. Så du kan tänka dig att de va fullt hus ;)