Don't you worry child, see heaven's got a plan for you.

Kommentera
Ja vad min plan här i livet är skulle jag bra gärna vilja veta! Så om ett brev från himlen kan dimpa ner skulle jag bli super glad.
Jag är numera en väldigt upptagen "kvinna" och tänkte bara titta in och berätta lite snabbt om min dag.
Springrunda imorse, skola 9-13.20. första lektionen var inställt, var ju kul! Lärarna SKA skicka ut mejl om det inte blir någon lektion så vi satt alla snällt och väntade i 20min, men sen drog alla och jag satt duktigt kvar och väntade på nästa lektion och läste lite. Hade hellre sovit lite längre men ok. Och så blev jag frågad av en kille som jag har två klasser gemensamt med om vi kunde ta en kaffe efter skolan, nej tack jag dricker inte kaffe! (Anette: tyvärr ingen oljemiljardär)
Har vart så jäkla trött idag så det är inte sant, ögonlocken vill inte riktigt hålla sig uppe. Som tur är går dagarna fort i skolan sen är det bara hem, äta lunch och börja plugga. Körde Grace till dans och sen tog jag ett break och for till gymmet och fick en genomkörare av Alisa. Gött! Sen hem och plugga mer och nu dags för sängen.
Kul att vara student, ta mig i baken! HAH.
Can't.wait.for.friday.