Rest in piece my friend.

Kommentera
Fick tråkiga besked idag att Zimba har lämnat oss :( fina gamle mannen, hoppas du har det bra nu och leker med Kompis och Biloo där uppe. Älskade hundar, så saknade <3
Annars har det vart full rulle idag, springtur imorse, sen åkte jag och stor handlade mat- var borta i nästan 2 h. Tycker det är kul att strosa omkring och se allt gott, särskilt när man slipper betala ;) haha. Sen har jag städat, tvättat, skypat med Erica, sökt en del sommarjobb och vart på gymmet och kört body pump. Nyttig dag! 
Nu hänger jag hemma hos Mike, vi är båda trötta så ska bara kolla på en film ikväll. On jg inte hinner somna innan han kmr ur duschen. Han är världens segaste ibland att jag blir galen! Särskilt att få upp ur sängen på lediga dagar. Så jag brukar ta en promenad eller sysselsatta mig medans han sover vidare. 
Nej godnatt!