Burn baby burn.

Kommentera
Åh jag hatar mig själv just nu, brände sönder mig totalt Igår. Jag plockade upp Mel på flygplatsen igår fm efter att ha skjutsat D till jobbet vid 7, var en snabbis på gymmet med Rob och även skjutsat honom till work. När vi kom tillbaka intog vi bikini och solposition. Dum som jag är tog jag inte på solskydd dom första 2h, kändes inte super varmt. Men ack vilket misstag, solen i Florida är ännu starkare än i Boston.  Har aldrig vart så bränd i hela mitt liv förut som jag är nu. Så igår kväll mådde jag inte allt för bra, feber frossa och svullna ben och ha på kläder är en pina. Även Crawley, en kompis till Doug anlände igår kväll så vi var ute på en mexikansk restaurang och åt, sen åkte vi in till Orlando för party. Träffade på några av D's jobbar kompisar och sen hoppade vi runt mellan olika barer. Jg tog endast en shot för jag var tvungen men förblev nykter och var chaufför. Hemma vid 3-tiden inatt och vaknade vid 8 imorse. 
Ska försöka undvika solen idag, ledsamt dock då det ska va fint idag och regna resten av helgen :( vi ska iallafall fara 2h bort nu och hälsa på D's släkt och hänga på stranden. Måste köpa ett parasoll. 
Ha de bra! Puss