Banana day!

Kommentera
 
Jag känner bara Thank god it's friday och det har vart kort vecka och endast 2 dagar i skolan!? haha hur ska det kännas framöver kan man undra..
Så fredagar är enda dagen jag inte har skola, så jäkla gött! Idag vaknade jag upp till doften av nybakat banana bread. ÄLSKA!! Har mumsat i mig av det hela dagen, inte jätte nyttigt men såååå svårt att motstå då det är det bästa jag vet! Bananer<3
Började dagen med en liten springtur, tvättade och fixade. For sen till Quincy där jag köpte dom sista böckerna jag behöver till klasserna och hoppade sen på tunnelbanan in till city och Bunker Hill. var tvungen att komma in en sista gång, fylla i papper och nu är jag härmed transfered out! Yay så skönt, nu behöver jag inte ha något mer med det att göra! Känns så jäkla skönt att jag gjorde detta val och slipper ta mig ända dit in och slippa alla konstiga, läskiga människor man stöter på.
Ikväll har jag fått matte lektion av en 14-åring (!) känns sådär kanske... men mycket välbehövligt!
Har en hel del läxor över helgen men det tar vi tag i imorgon eller söndag!
Nu ska jag packa väskan och fara till Melanie och hänga där ikväll. vi har båda fått mens-veckan så vi dissar killarna på drinkar och ser mer fram emot en flick-movie och mys :)
 
Är trött på kylan nu, vill ha sommar!!
 
Ha en toppen helg, Puss & kram