Nemo is on his way!

Kommentera
Torsdag kväll och jag har precis kommit hem från gymmet. Känns riktigt tungt den här veckan, kroppen är inte helt hundra än och min mage är svullen som en ballong. Igår mötte jag upp Mike efter han slutade jobbet i Boston, åkte till flygplatsen och skulle se om dom kan hjälpa mig med mitt visa problem. Såklart var det redan stängt, kuul! Just my luck. Får försöka fixa det nästa vecka, är bråttom och så har jag quincy som stressar på mig! 
Så vi åkte och käkade sushi istället, så jäkla gött!
 Idag förbereder sig hela Massachusetts på Nemo imorgon. Ska tydligen bli en jäkla snöstorn så skolor och flyg är inställda, folk stannar hemma från jobbet och vi har idag vart och fyllt upp alla förråd i huset = massa mat!
hoppas inte strömmen går så ska jag uppdatera så gott jag kan. 
Nu grey's!