Miserable.

Kommentera
God kväll. 
hur mår ni? Jag har haft en toppen helg, or not so much :p vi hade kalas för Lily igår som fyllde 1 år, stora tjejen!:) Jag har inte ätit någon skräp mat sen jg anlände till USA, yes jag är väldigt nöjd med mig själv. Tills igår. Jo det serverades det nämligen 5 olika sorters pizza och jag gick ju helt bananas! Var så jäkla gott och alla vet väl hur jag kan äta.. Finns liksom inget stopp. Till slut var jag propp mätt efter 8 bitar och började må illa ganska så snart efter det. Ja rätt åt mig tänkte jag! Skippade tårtan och 2 h senare åkte jag och Michael och gjorde ett ärende och jag ville bara hem och dö min säng. Så sagt och gjort så blev det så. Och gissa vad, jag kalvade for the next 5 hours non stop. Det forsade ur mig från båda ändar kan jag lova! Ville bara gråta sån plåga jag var i. Innan läggdags fanns det inget mer att komma upp så jag fick iallafall sova med bara magsmärtor vilket var tu.  Så min söndag har spenderats i sängen, mår bättre idag men fortfarande väldigt dåligt. Trodde det hade med piazzan att göra men mycket möjligt jag åkt på kräksjukan för Molly var liks dålig hon med igår kväll. Tror Lily vaken tagit med det hem från dagis men varför hon inte blivit sjuk eller Grace eller mina hostparents utan bara vi två har jag ingen aning om. 
Yes det var min underbara helg, hoppas eran var bättre. 
Happy 1st birthday my big monkey!