Hello friday!

Kommentera
Hej hopp! 
Jag startade min dag med att åka till Cohasset och prova på ett kickboxnings pass med 2 andra kvinnor. Var super kul och jag ska köra detta i en månad framöver nu. Nu jäklar ska det brännas! Boxning är ju alltid något jag gillat och tränade hårt med Matti ett tag innan jag flyttade till Usa. Fina minnen.
Annars har min vecka varit bra, jag har umgåtts med vänner, mött upp med min vän Elfa som jag inte sett sedan förra sommaren och hälsat på min gamla hostfamilj. Så trevligt, och dom har ju en liten Sofia nu på 6 månader. Så söt!
Jag hade planerna inställda på att komma hem redan i maj men har bestämt mig för att stanna till juni nu ändå och ta vara på min sista tid här. Sen är det adjö Usa tills vem vet när.
Ha en bra helg för det ska jag ha!
Puss
Jag och min fina vän Elfa från Island sommaren -12. Hon har samma historia som mig,(förutom giftemål då.) au pair i 2 år, pluggar nu och är förlovad med en amerikansk. Tummen upp för dig!