Celtics game

En kommentar
Hey!
Har vart en riktigt bra vecka so far och imorgon är det helg. Underbart! I måndags fyllde Melanie år så jag och Daniela tog ut henne på sushi, yammi! Tisdagen blev det bio med tjejerna, inklusive 2 svenskar. Såg Spring breakers, såå jäkla kass! haha, inte ens för 35 kr var det värt det!
Onsdagen var en dag jag sett fram emot sen jag kom hit, det var nämligen så att Grace och hennes team fick inbjudan att dansa på en Celtic match så mina hosts var så snälla att bjuda med både mig och Mike. Så stolt över min tjej som är så grym! Och matchen var så jäkla coolt, både Beyonce och Jay-Z var där, och i slutet av matchen flyttade vi oss ner där föräldrarna satt bara några rader från planen så man såg super nära. Åhh det var en bra kväll :) Hemma sent och upp tidigt imorse. Ikväll har vi göttat oss med våfflor och choklad och serier.
 
1 bigbrother:

skriven

Ser ut som det var en schysst uppslutning på matchen-spöar iallafall min senaste livematch ( blue riders hemma i odenrinken) kram/andreas