I pray to god everyday that you keep that smile.

Kommentera
Nu har vi FF har hemma sa jag och Grace kunde inte vara gladare! Bade Bill och Brenda ar ivag pa jobbresor och kommer inte tillbaka forrans lordag sa nu ar det feeeest! haha i wish, nemen njutas ska de ju bli!
Igar hade vi au pair mote, mitt nast sista... hur sjukt e inte det da eller? Kanner mej sa gammal nu, har fan vart har langst av alla nu! Shit, kanns ju som det var forra veckan jag var den nya tjejen.
Idag har jag annars kort ett pass pa gymmet, hangt pa stranden och gissa vad. Dar ser jag 2 blonda killar sta och spela kubb och tankte omedelbart att "dom maste vara svenskar." Och givitvis var dom det, har pa besok sadar! Haha det var ju komiskt.
Nej nu maste jag hamta hem min lilla tos fran dans och sen ska vi mysa hela kvallen lang !:)
See ya!