Nyttig tisdag!

Kommentera
Idag har jag kalasat till det lite sa har pa en tisdag, inte sa dumt ju!
Hade pannkakslunch med Frida, en ny svensk tjej. trevligt! Sen jobbade jag lite och skjutsade Grace och hennes kompisar pa bio. Hem och gjorde den lyckaste pasta carbonara eveeer pa egen hand med massa ost!
Och nu ikvall har jag bakat chocklad muffins som jag ska mysa upp mej med framfor ett nytt avsnitt av 90210.
Kan ju inte bli sa mycket battre :) resterande motion och banting far jag ta tag i resten av veckan, kanske.
Och imorgon tavlar Anna, brorsans FASTMO och min blivande sister-in-law, ( ohh vad jag gillar att saga det, hihi) hast-hoppning i Breeders cup, saaaa coolt! All lycka till dej och jag onskar sa att jag kunde vara dar men istallet far jag kolla det live pa webb-tvn :)
Toodles.