Happy Thanksgiving!

Kommentera

Kan inte fatta att jag precis avverkat min 3dje Thanksgiving middag. Jaa 3 ganger den har veckan men ocksa 3 Thanksgivingar pa raken. 2009,-10 och nu -11.
Har spenderat dagen med min hostfamilj en timme bort hos Bills foraldrar med slakt, trevligt och massiv med gott!
Kom nyss hem till Mike och vi ska pa filmen Elf och ata massa chips och colaaa.
Igar morse for jag och sa hej-da till min gamla familj i Cohasset, sen akte jag och Grace och kolla pa Twillight och pa kvallen drog jag med Mike, Alisa, Rachelle, Dougy, Chris, Jack, Neal och hans brorsa till Ocean Kai dar det var ett jakla party! Sa jakla mkt folk. Rolig kvall och alldeles for starka drinkar som slutade med en lite for full Anna och en bakis en idag. Sen sa jag hejda till mina underbara tjejer som for till Florida tidigt morse :(