Learn from yesterday, Live for today, Hope for tomorrow.

En kommentar
Dom tva senaste dagarna har det regnat och vart molningt och man har knappt sett nagon skymt av solen. Forra veckan var otroligt varmt och upp till nastan 40 grader varmt att man knappt klara av att vara ute.
Kanner mej ratt nojd och har catchat upp med en hel del av er dar hemma det senaste, tack mina fina for alla kloka ord och gud vad jag saknar er!
Jag kan inte fatta att jag vart har i 20 manader snart (!). Ar sa redo for att komma hem och dom har sista 4 manaderna kommer flyga forbi som bara den!
Jag nastan storknar av saknaden av svensk mat, mammas kottfarssas, Anettes kyckling, falukorv och kebabpizza!! och sjalvklart massa mer.
 
1 Tilda:

skriven

Du är så välkommen hem så du inte anar :) Jag hoppas att vi ska lyckas få lite tid då ;) Hoppas allt är bra annars! :) kram