You can't pretend it will be alright, said it to yourself but you know it's a lie.

3 kommentarer
Det kanns som jag har noll energi kvar. alldeles for mycket har hant det har aret att jag snart brister ihop. Allt gar at skogen, nar ska lyckan vanda?
Min alskade lilla Albin som idag fick fara till sjukhuset i ambulans efter att ha vurpat och fatt styret i magen. Ett djupt hal in i magen och fick sy bade inifran och utifran. Forhoppningsvis har inget skadats av organen men for sakerhets skull far han ligga kvar pa sjukhuset over natten. Tanker pa dej plutten och onskar jag va hemma sa jag kunde krama om dej massor! Och ar jattestolt over lilla Isak som gjorde en hjalteinsats idag, gud vad ni vaxer upp!
Sa javla jobbigt att vara pa andra sidan jorden. vill vara hemma nara min alskade familj nu!!
ME LOVE YOOOUUU!
 
1 Pelle:

skriven

DU med det vet du alltid /Kram

2 malin:

skriven

fy vad hemskt....hoppas han blir bra snart! Många kramar till dig Anna och alla andra i familjen! <3

3 Tilda:

skriven

Ryser när jag läser dina ord. :( Hoppas allt går bra! Tänker på dig vännen! <3 Kram