Sometimes life can take you places where no road can.

En kommentar
Yoo what's up??
Har ar det bara bra, jag fick sova in riktigt lange idag (9.30) och sitter och vantar pa att Grace ska vakna upp.
Helgen var annars finer. Myste till det en hel del med min karl som kom tillbaka efter en veckas semester, vi gjorde ett besok pa Ikea och nu ar Mikes hus dekorerat med annu mer lite svenskt :) och massa marabou choklad fick vi ner i magen!
I lordags akte jag tillsammans med grabbarna pa fotbollsmatch. Revolution vs New York Redbulls. matchen slutade 2-2 och jag spelade val mest spel pa telefonen :p nog med fotboll for min del! Svensk fotboll ar sa mkt roligare att kolla pa!
Dougy och Rob fick namligen ett hotell GRATIS for en natt, riktigt fint och dar alla heta spelare stannade over natten oxa! inte illa. sa vi forfestade dar en stund och sen drog vi pa en liten barrunda. riktigt snygga utestallen!
Grabbarna blev ju ratt fulla och for en gangskull var det jag som fick ta hand om dom :p
Leyro och Josie kom aven och joinade oss och senare blev det efterfest pa hotellrummet!
Gaalen men skitbra kvall! love my crew.
Har kommer en bildbomb fran Maine. mer finns pa fb.
min polare Kevin.
laddad.
och dar kom man upp pa forsta forsoket, inte en enda vurpa och latt som en platt!
Var sa jakla kuuul!
Jag och Grace pa jetskin.
kidsen far sej en tur!
Love tubing!
Fick halla oss kvar for livet! efterat varkte hela kroppen :p
Kevin chillar lite sadar innan start. olen hanger inte kvar sa lange, haha.
Basta galnaste akturen! vi raddade aven en kvenna som fatt motorstopp mitt ute i sjon. dagens goda garning!
Mike and grandpa pa battur!
Hummer middag, sicka bammsingar!
Vi fick for oss att ta oss upp till klippan.
Video kommer pa det!
 
1 Anonym:

skriven

Åh va kul de ser ut! :)

När kommer du hem? :D