Life full of laughter.

2 kommentarer
Hejsan alla Annas läsare! Det är inte Anna som sitter på andra sidan om datorskärmen denna gången utan Josefin, svensken nr 2 här i South Shore! Lärde känna Anna förra sommaren och snacka om att vi haft många roliga stunder! Självklart ser jag fram emot att komma upp till Skövde när både jag och Anna är tillbaka i Sverige igen:) Så förbered er redan nu på att en skåning kommer komma på besök :)

Ville mest bara titta in och säga Hej:) Och såklart meddela att Anna är bääääst :) Utan henne här i staterna hade iallafall inte jag klarat mig! Sen får vi väl se hur glad hon blir på mig nu när jag varit såhär busig och skrivit i hennes blogg utan att hon vet om det:P Så kan det gå när man glömmer logga ut, hehe ;)

Men jag ska inte vara långdragen. Ha det bra allihopa! :) Hoppas vi ses snart!




I love youuuu! ♥

Många kramar
Josefin
 
1 annis:

skriven

HAHA JOSIEEEEEE! din busfroken!!

du ar battre an bast! LOVE YAAA

2 Josefin:

skriven

haha där var jag finurlig va:P haha