All the crazy shit I did tonight, those are gonna be the best memories.

Kommentera

OMG idag när jag loggade in på fb så fick jag den bästa överraskningen ever! Min käre bror Pelle plutt och Anna panna har förlovat sej!!!!!!! kan inte beskriva vad glad jag blev, haha. Nudu Anna, nu är vi sisters 4 life och nu blir du aldrig av med oss :) Och du brorsan måste ha mognat till det senaste!
Cant wait for the weeeeedding!!¨

Annars har helgen varit väldigt lugnt. ïgår åkte jag, Josse och Tine och gjorde pedikyr. väldigt välbehövligt och gött att skämma bort sej lite. Sen mötte Leyro upp oss och vi åkte hem till J och gjorde tacos och chilla. Vela hela kvällen om vi skulle gå ut och vid 9-tiden bestämde vi oss äntligen och gjorde oss fräscha. Sen tog vi min bil in vilket var en skit bra ide! så mkt enklare och billigare!
Inne i Boston mötte vi upp Kathi som var au pair här förra sommaren och en kompis som kom och hälsade på över helgen. Riktigt kul! Sen gick vi till klubben Trinity där vi mötte upp andra vänner och dansade loss! Sen åkte vi på efterfest hos Charles och var inte hemma förräns 7.30 imorse. Haha galen men skit bra kväll!

Idag har vi bara glott på film och frossat i oss massa tacos, chips och cola.


 




They guys were in the air force, how cool!

Haha var inte orolig, den är inte laddad!