Happy easter

Kommentera

Glad Påsk på er där hemma. Önskar så att jag, Mattias och Åsa kunde varit samlad med resten av familjen.
Ätit massa god mat, letat efter påskägg fyllda med godis gömda i trädgården, skjutit raketer och tänt brasan.
Och njutit av underbart väder som jag hört ni har!
Här firar man inte påsk något vidare men ikväll ska min hostfamilj ha släkt över så då hoppas jag att det bjuds på en massa godsaker :)
Annars har helgen varit lugn, i fredags var vi på bio och såg Water for elephants, bästa filmen på länge!!
Alltså jag kan inte vänta tills den dagen jag jobbar med djur, dessa underbara varelser!
Lördagskvällen tillbringades hos Dougy och kolla på hockey, spännande ( och lång) match då det blev dubbelförlängning men tillslut tog Bruins, Bostons team hem det!
Och idag hänger jag hemma hos Josie, ska väl ut och njuta lite av värmen snart som äntligen gör oss lite sällskap :)