Forgive sounds good, forget I'm not sure I could.

2 kommentarer

Sitter och kollar på Idol på nätet, fan vad många grymma de är med i år!!
Annars då? Mina hostföräldrar tycker nog det är lite trevligt att jag slutat vara en stranger och håller mej hemma lite. Så det är precis vad jag gör ikväll. och saknar min tokkarl gör jag så att jag blir helt knäpp!!
Och gudars vad jag längtar till helgen, kommer bli grymt om det blir som planerat :) HIHI

Vad tycker ni om mitt bling bling annars? haha vet inte vad som tog åt mej. kanske krävdes de bara lite tjöt från 2 miffon och en salesman och där var det.. köpt!



Viktor mobbar mej ju sådär lagom mkt..
 
1 Josse:

skriven

Skit i Viktor :P Det var ju grymt ;P tihiiiii!

2 åsis:

skriven

fuuusk, jag vill med ha en itelefon ju, fast haha skalet kunde ju kvettat:P