Happy turkey day!

3 kommentarer

Happy Thanksgiving, dags för en av mina favorit holidays här i Amerika :-)
Vaknade upp tillsammans med min goding, skjutsade honom till jobbet och for till gymmet. sprang 5,5 miles som e sisådär 11 km så känner mej ordenligt laddad för mat nu!
Ska fira med min hostfamilj, sammanlagt 14 personer sen ikväll drar jag vidare till Mikes familj och släkt.
Imorgon börjar rean, kl 5 på morgonen! Och jag funderar seriöst på att dra dit då så kan man vara färdig shoppat till 8-tiden och sen åka hem och sova heeela dan. låter ju rätt bra ellee huuuur. vi får se hur sent det blir ikväll, kanske tillomed kan vara uppe hela natten! mahaa

Har finaste pojkvännen evaah som överraskade mej med middag på en fin italiensk restaurang igår.

love yooou
 
1 Andreas:

skriven

100 spänn på att du inte orkar att åka kl 5(även om det gäller kläder)-sätter du imot? Hälsa Mike o ha det bäst

See you soon/Andreas

2 åsis:

skriven

haha tror mer på andreas;)

du är galen,jag borde fasen va bättre tränad än dig men jag skulle aldrig palla 11km!! hoppas du käka lite god mat åt mig med

3 Ida:

skriven

Söta ni är ihop :) Nu vill jag ha hem min Anna!! Det är inte långt kvar nu :)