Saknad.

En kommentar

Hejsan hoppsan!

Dagarna går ju så fort att jag knappt hinner med, därav denna bloggtorka.
Igår tog jag med mina ungar till en farm i Hingham där dom hade hästar, kossor, getter, grisar, tuppar och allt vad som hör till en riktig bondgård. gissa om jag kände mej som hemma när jag kände denna ljuvliga lukt och det är nu jag känner hur mycket man saknar dessa underbara varelser!
På kvällen drog jag till gymmet, sen plockade Linn upp mej så drog vi och spela fotboll med sisådär 20 andra pers. var skit kul tills vi höll på att bli uppätna av alla jäkla myggor. så då drog vi till Margaritas och drack och hade trevligt :-) brabra dag!






saknar mina fyrbenta vänner !!

Ha en toppen midsommar där hemma, inget avis alls.
 
1 Ida:

skriven

Söta bebisar du har där borta :)